Zerorisk.rooferă
clienților sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne
si legislatiei in vigoare.
Exercitarea dreptului de retragere
Conform OUG 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul
benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract
fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte
costuri decat costurile suplimentare.
Termenul
de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia
fizica a produselor.
Consumatorul
va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere.
Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a
valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare
pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe
postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu
ocazia exercitarii dreptului de retragere.
SC Zerorisk
DMV SRL ofera persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor in 30 de
zile calendaristice. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar
consumatorilor persoane fizice, enuntate anterior.
Returul
produselor se face la sediulSC Zerorisk DMV SRL, in termen de 30 zile
calendaristice de la data livrarii produselor.
Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei
cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de
lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli
suplimentare (de ex., comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a
produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului
de curierat nu sunt returnabile);
In
situatia in care consumatorul a ales alta modalitate de livrare a produselor
decat cea standard oferita de SC Zerorisk DMV SRL suma rambursata este egala cu
pretul platit de consumator mai putin costurile suplimentare.
Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt
produs, se va face astfel:
- catre persoane juridice – prin banca;
- catre persoane fizice:
- in numerar – pentru sumele
platite in numerar, la sediulSC Zerorisk DMV SRL indiferent de suma;
- in numerar – indiferent de
metoda de plata - pentru sume mai mici 300 lei ;
- prin banca – pentru sumele
platite cu O.P. sau card – pentru sumele mai mari 300 lei.
- prin banca/in numerar,
conform solicitarii clientului – pentru plati ramburs.
Atentie!
Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
Pot fi returnate produse care:
- nu depasesc termenul de 30
de zile de la data primirii;
- corespund specificatiilor
tehnice mentionate in comanda;
- nu au facut obiectul unei
comenzi speciale;
- nu au fost distinct
personalizate la cererea consumatorului;
- nu prezinta urme de lovire
sau deteriorare;
- sunt in termenul de
valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor
cuprinse in perioada de valabilitate);
- nu prezinta urme vizibile de
uzura;
- produsele sunt obligatoriu
returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate),
cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare,
deteriorare, lovire);
- se returneaza la unitatea de
ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);
- sunt insotite de accesoriile
apartinand produsului.
Produsele
returnate sunt în stoc si din acelasi lot.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc,
intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala
si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise
tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie
si/sau conformitate).
In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al
caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea diminuarii timpului de
inlocuire a produsului.
Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct de la sediul SC Zerorisk
DMV SRL, intrucat se poate solicita punerea in functiune a acestora, respectiv
cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, nu se
aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente
cu cele comandate si returnate. SC Zerorisk DMV SRL va suporta cheltuielile de
retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile SC Zerorisk
DMV SRL.
Conditii
ce stau la baza refuzarii returului
- In cazul in care s-a
incheiat un contract intre SC Zerorisk DMV SRL si clientul care doreste sa
returneze marfa in care se mentioneaza explicit acest lucru;
- In cazul produselor perisabile,
care expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada
de valabilitate, conform indicatiilor de pe ambalaj.
Pentru
alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii
unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail contact@zerorisk.rosau puteti apela numarul unic de contact: 0721379960.